Wat zijn de verzendkosten?
Indien het orderbedrag boven € 149,- ligt worden er voor klanten uit Nederland en België bij een normale zending (dus geen lengtevracht of palletvracht) geen verzendkosten berekend.
- Bij bestellingen tussen € 0 en € 149,- berekenen wij € 5,95 verzendkosten binnen Nederland en België.
- Voor lengtevracht (artikelen met een lengte >160cm) rekenen wij altijd € 24,95 verzendkosten voor Nederland en € 34,95 voor België
- Voor palletvracht (grote artikelen die wij op een pallet moeten versturen) rekenen wij altijd €42,50
Voor de volgende landen brengen wij €15,00* verzendkosten in rekening: - Duitsland - Luxemburg - Denemarken - Frankrijk - Italië - Monaco - Oostenrijk - Spanje - Verenigd Koninkrijk - Zweden - Hongarije - Polen - Slovenië - Slowakije - Tjechië
Klanten uit andere, niet genoemde, landen in Europa betalen €22,99 verzendkosten.
*kosten voor verzending naar het buitenland kunnen verschillen, afhankelijk van het gewicht en formaat van de order. Indien de verzendkosten hoger uitvallen zullen wij hierover contact opnemen.
Met welke partij wordt mijn pakket verzonden?
Wij verzenden onze reguliere pakketten met Post NL. Lengtevracht en palletvracht worden met Transmission verzonden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Voorradige producten die op werkdagen voor 21:00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag nog verzonden! Het pakket wordt in de meeste gevallen dan binnen 1-2 werkdagen bij jou bezorgd.
Wanneer de bestelde producten niet voorradig zijn kun je uitgaan van een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.
Maatwerk producten zoals lades op maat zijn doorgaans binnen 5 tot 10 werkdagen leverbaar.
Hoe retourneer ik producten?
Ben je niet tevreden over jouw aankoop? Dan kun je deze retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Je kunt jouw retour via de onderstaande button aanmelden en vervolgens de stappen doorlopen.
Wat zijn de retourkosten?
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, komen de kosten van de retour zending voor eigen rekening. Via ons retourportaal zullen de kosten hiervoor meestal lager zijn dan wanneer jij jouw aankoop zelf retourneert. Uiteraard kun je de aankoop ook zelf, binnen 14 werkdagen, retour sturen naar:
Meubelbeslagonline
Lloydsweg 12A
9641 KK Veendam
Vermeld aub jouw order nummer of factuur nummer zodat wij direct weten dat de zending van jou afkomstig is en dat jij jouw aankoopbedrag terug wilt hebben.
Wij nemen de retourkosten voor onze rekening indien wij het verkeerde product hebben geleverd of de fout op een andere manier te wijten is aan ons handelen. Retour sturen is niet mogelijk voor maatwerkartikelen, speciaal bestelde producten, beschadigde producten en incomplete producten.
Let op: vanwege de afmetingen en het gewicht van opklapbedden zullen wij voor het retourneren een bedrag van 150 euro vragen!
Lengtevracht retourneren
Wil je lengtevracht retourneren? Geen probleem! Neem dan eventjes contact met ons op zodat wij de mogelijkheden kunnen bespreken. De retourkosten zijn afhankelijk van de lengte van de te retourneren artikelen.
Wat is jullie retouradres?
Indien je jouw retour zelf retour wilt sturen kan dat naar:
Meubelbeslagonline
Lloydsweg 12A
9641 KK Veendam
Vermeld aub uw order nummer of factuur nummer zodat wij direct weten dat de zending van u afkomstig is en dat u uw aankoopbedrag terug wilt hebben.
Herroepingsrecht
Bij de aankoop van online producten heb je gedurende veertien werkdagen de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden (herroepingsrecht). Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Binnen deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Indien je van jouw herroepingsrecht gebruik maakt, kun je het product met alle geleverde toebehoren aan ons retourneren. Na het aanmelden van jouw retour hen je hier 14 dagen de tijd voor. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je kunt jouw retour aanmelden door bovenaan deze pagina op ‘retour aanmelden’ te klikken.
Ik heb mijn pakket niet bij het pakketpunt kunnen ophalen, wat nu?
Wanneer jouw pakket bij een Post NL pakketpunt wordt geleverd heb je een week de tijd om deze op te halen. Als je hem niet binnen deze periode ophaalt wordt jouw bestelling naar ons teruggezonden. Wij zullen vervolgens het pakket verwerken en contact met jou opnemen om de mogelijkheden van een eventuele nieuwe zending te bespreken.
Mijn pakket is niet geleverd en naar jullie retour gestuurd, wat nu?
Wanneer jouw bestelling ongeopend bij ons retour komt zullen wij het pakket verwerken en contact met jou opnemen om de mogelijkheden van een eventuele nieuwe zending te bespreken.